GYERE EL DÍJMENTES WORKSHOPUNK-RA,
AHOL MÁR DÉLUTÁNRA JOBB VEZETŐVÉ VÁLHATSZ!

MEGTUDOD,

  MILYEN VEZETŐI CSAPDÁKBA ESHETSZ BELE, ÉS EZEKET HOGYAN KERÜLD KI

 HOGYAN ADJ KI EGY FELADATOT ÉS HOGYAN KÉRJ SZÁMON MEGFELELŐEN

 HOGYAN LEGYÉL HATÉKONY

 HOGYAN ELLENŐRIZZ

 HOGYAN TERVEZD MEG A FELADATAID


ÉS MINDEZT, HOGYAN VALÓSÍTSD MEG A GYAKORLATBAN AZONNAL A 21. SZÁZAD ESZKÖZEIVEK

GONDOLD ÁT KÉRLEK, HOGY MENNYI PLUSZ
BEVÉTELT JELENTENE A CÉGEDNEK, HA

CSAK EGYSZER KELLENE EGY FELADATOT ,,ELMONDANI" A MUNKATÁRSADNAK

 MINDENKI HATÉKONYAN DOLGOZNA A VÁLLALKOZÉSODBAN

 MINDEN SZÜKSÉGES ELLENŐRZÉS BIRTOKODBAN LENNE

 MINDEZT MÁR DÉLUTÁNRA MEG IS TUDNÁD VALÓSÍTANI

IDŐPONT:

2019. NOVEMBER 20. SZERDA, 09:00 ÓRA

HELYSZÍN:

Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont, egyes előadóterem (1097, Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.)

A WORKSHOP TEMATIKÁJA ÉS MENETRENDJE:

8:30 - 8:55 Regisztráció

9:00 - 10:30
Balogh Tivadar - Cégvezető trainer
                    - Vezetői csapdák elkerülése,    
                    - Delegálás módszertana,
                    - Hatékonyság elemzés lehetőségei    
                    - Azonnali statisztikák

10:30 - 10:45 Kávészünet

10:45 - 12:00 Eiler Attila - Cégvezető, vállalatirányítási szakértő
                    Gyakorlati megvalósítások a 21. században Odoo rendszerrel.
                    Realtime bemutató, kérünk hozz magaddal laptopot, tabletet vagy okostelefont.

A TRÉNING SZAKÉRTŐ ELŐADÓI:

BALOGH TIVADAR

Cégek fejlesztésében közel 28 éves tapasztalattal rendelkezik, több mint 150 cégvezető támogatása közben szerezte tudását. Megszerzett tudása teljesen gyakorlati, nincs benne semmi tudományos vagy elméleti, így könnyen átadható, és azonnal használható.
Olyan eszközöket ismer, amelyek több száz cégnél, hosszú évek óta sok ezer esetben jól működtek, hozták, és ma is hozzák az elvárt eredményeket, amiért beveztték azokat.

EILER ARRILA

Több mint 20 éve foglalkozik informatikával. Jelenleg az Online Office Kft. ügyvezetője, amely főleg fejlesztéssel és projektvezetéssel foglalkozik. Vállalkozását Odoo vállalatirányítási rendszerrel kezeli. idén új vállalkozást indított Online ERP néven, amely az Odoo hivatalos magyar partnere.

GYAKORI KÉRDÉSEK:

Hogy lehet megközelíteni a helyszínt?

- Tömegközlekedéssel az egyes villamos Mester utca / Könyves Kálmán körút megállójától kell sétálni 3 percet.

- Autóval is könnyen megközelíthető a főbb közlekedési útvonalakon. Az épület a Könyves Kálmán Krt. és a Mester utca találkozásánál fekszik.

Hol tudok parkolni?  A parkolás önköltségesen a Lurdy Ház saját parkolóházában lehetséges.

Mennyi ideig tart a Workshop?  A terv szerint 3 órán keresztül (12h-ig) tart vezetői képzés. Utána kötetlen beszélgetés lesz az előadókkal.

Lesz szünet?  Igen, lesz egy kávészünet fél 11-től, pogácsával és üdítőkkel.

Miért éri meg részt venni?  Rávilágítunk a lehetősgeidre, és gyakorlati megoldásokkal segítünk abban, hogy hatékonyabban vezesd a vállalatod. Így több időd lesz a cégfejlesztésre és a magánéletre.

Cégenként több személy is regisztrálhat?  A helyek száma korlátozott, így kérjük, hogy jelezzétek felénk, ha többen jönnétek.

Az eseményen való részvétel jár bármilyen kötelezettséggel?  A workshop díjmentes, tehát számodra semmilyen költséggel nem jár! A célunk az, hogy tanulj új vezetési technikát és megismerd a 21. századi vállalkozáskezelő programok előnyeit.